קונים כלי חשמלי ומקבלים חבילת תוספות בשווי ₪779 במתנה!!

איך בוחרים קסדה קסדה לקורקינט חשמלי ואופניים חשמליים?

איך בוחרים קסדה קסדה לקורקינט חשמלי ואופניים חשמליים

אופניים חשמליים הביאו למהפכה בתרבות הנסיעה בישראל. הם נקלטו היטב בארץ, ומלווים אנשים רבים מדי יום ביומו, בנסיעה חסכונית, ירוקה, לא מזהמת ונעימה. אבל מה שחשוב לזכור, זה שבכל כלי רכב שהוא עלולה להתרחש תאונה והרוכב עלול לאבד שיווי משקל וליפול בשל גורם לא צפוי שנקלע בדרכו. משום כך, יש להשתמש באמצעי בטיחות חשוב, בכל פעם שעולים על האופניים. אנו מדברים על קסדה לרוכבים על אופניים חשמליים או על קורקינט חשמלי כמובן. היא הפתרון הנכון, לרכיבה בטוחה יותר ולנסיעה בטוחה בכל שעה. המדריך שלפניכם יבהיר איך בוחרים את הקסדה כמו שצריך: כל מה שצריך לדעת לפני שקונים קסדה לקורקינט חשמלי ואופניים חשמליים.

לפני שבוחרים: כמה עובדות על קסדה לקורקינט חשמלי ואופניים חשמליים

לפני שנצלול לנושא הבחירה, קבלו כמה עובדות על קסדה לקורקינט חשמלי. למשל:

  1. באחת מכל שלוש פגיעות (או תאונות) שבהן מעורבים רוכבי אופניים, הרוכב סובל מפגיעת ראש. במילים אחרות, השימוש בקסדה מפחית את הסיכון לחזור הבייתה עם פציעה קשה.
  2. מחקרים מראים כי רוכבי אופניים (חשמליים או רגילים) שנקלעו לתאונה וסבלו מפציעה, חוו פגיעה קלה בלבד בזכות הקסדה שהגנה על ראשם.
  3. הקסדה מפחיתה סיכון לפגיעה קשה ונחשבת לאלמנט מציל חיים. עם זאת, יש לבחור את הדגם הבטוח וגם הנוח, מבלי להתפשר על כך.
  4. ילדים ובני נוער בני פחות מגיל 18 חייבים לחבוש קסדה על פי חוק בכל רכיבה.
  5. בקרב מבוגרים, גם אם אין חוק מחייב בשלב זה, הרי שחבישת קסדה רצויה, כך על פי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
  6. קסדה מומלץ להחליף בכל מספר שנים, בשל שינויים טבעיים במבנה החומרים.

    קסדה לאופניים חשמליים , קסדה לקורקינט חשמלי
    קסדה לרוכבים על קורקינט חשמלי או אופניים חשמליים

 

 

קסדה שעומדת בתקני ייצור ואיכות

הדבר הראשון שבהתאם אליו צריך לבחור קסדה לקורקינט חשמלי ואופניים חשמליים זה התקן לאיכות בייצור ובעמידות. בישראל מקובל לאמץ את התקינה האירופאית או האמריקאית בנושא הזה, שכן שם צברו המון ניסיון בנושא בטיחות באופניים חשמליים. לפני שרוכשים קסדה כזאת או אחרת, וודאו אם כן שהיא קיבלה תקן איכות מתאים. הקסדות שאינן נושאות את תו התקן עשויות להיות חלשות מדי במקרה הצורך. זאת ועוד, במבט בוחן, לא ניתן לזהות בהכרח הבדלים בין שני דגמים שונים, שאחד מהם איכותי מאוד והשני הרבה פחות איכותי. לכן, חשוב להסתמך על תקינה ולבחור מוצר שנבדק על ידי הרשויות המתאימות ונערכו לו בקרות איכות רציניות.

איך בוחרים קסדה קסדה לקורקינט חשמלי ואופניים חשמליים
איך בוחרים קסדה קסדה לקורקינט חשמלי ואופניים חשמליים

שימו לב לגודל

דבר נוסף, תמיד צריך לבחור קסדה לרוכבים על קורקינט חשמלי ואופניים חשמליים בהתאמה לגודל ראשו של הרוכב. יש להביא בחשבון את גיל הרוכב וגם עבור בני נוער, ישנן קסדות המתאימות להיקף הראש שלהם. כאשר חובשים את הקסדה על הראש, צריך לנענע אותם בעזרת הידיים. אם הקסדה איננה יושבת כמו שצריך והיא רופפת, זאת אומרת שהיא לא הדוקה מספיק או שהיא גדולה מדי. אם ניתן להדק אותה כראוי, זה בסדר. אם היא קטנה ולא מכסה את הראש כראוי, צריך לבחור דגם אחר או גודל אחר.

משקל הקסדה

קסדות מודרניות לרוכבי אופניים חשמליים אינן עשויות מפלדה או ממתכת כבדה אחרת. טכנולוגיה מודרנית מאפשרת לייצר דגמים מעולים, שמאופיינים במשקל יחסית נמוך. מדובר בחומרים סינטטיים ומוקצפים, אשר מספקים הגנה לראש ויחד עם זאת לא מעיקים על הרוכב או הרוכבת. כאשר הקסדה קלה יחסית, הרי שמרגישים בנוח ולכן לא מוותרים עליה. המשקל הנמוך תורם להפחתת ההזעה וכל זאת, מבלי לוותר על רמת הגנה גבוהה.

קסדת פול פייס לאופניים חשמליים
קסדת פול פייס לרוכבים על קורקינט חשמלי או אופניים חשמליים

בתוך הקסדה – חומר בולם זעזועים

דגמים איכותיים מכילים בתוך הקסדה (בחלק הפנימי), חומר מוקצף וקל, שנחשב גם לבולם זעזועים. זאת אומרת שבמידה וחלילה נקלעים לתאונה או נופלים מהאופניים, החומר הזה סופג את האנרגיה העודפת של המכה. בזכות המרכיב הזה, רוכבים רבים יצאו בשלום ממצבים לא נעימים.

עיצוב הקסדה

האלמנט הנוסף שאפשר להביא בחשבון בבחירת קסדה הינו עיצובי. בתוך ההיצע הרחב המשווק כיום בארץ, ניתן למצוא קסדות בעיצוב ספורטיבי אווירודינאמי לצד כאלה שמעוצבות בצורה שגרתית. אם אתם חובבי אופנה ואוהבים גדג’טים, תוכלו לבחור דגם בעל עיצוב מיוחד, מעניין, ופחות שגרתי. יחד עם זאת, חשוב שהעיצוב, אופי הכיסוי של הקסדה או הצבע שלה, לא יבואו על חשבון איכות החומר או הייצור התקני. כאשר משלבים ייצור איכותי, עמידה בתקנים המובילים וגם עיצוב יפה, זו בחירה טובה ומומלצת.

לסיכום, הקסדה היא אביזר הבטיחות החשוב ביותר לרוכבים על כלי רכב ממונעים. כאשר בוחרים קסדה יש להתחשב בכל הנתונים הרלוונטיים כמו שטח הנסיעה, גיל הרוכב, נוחות השימוש ומעל לכל – האיכות. אנחנו ברשת פרוטוטייפ ישראל מביאים לכם מבחר קסדות איכותיות ממיטב היצרנים וכולן בעלות תקני בטיחות מחמירים. בכל חנות אופניים חשמליים מרשת פרוטוטייפ ישראל תמצאו גם אביזרים, אמצעי בטיחות וכמובן מעבדת שירות בה ניתן להוסיף שדרוגים לכלי הממונע שלכם בהתאם לצורך, כמו תאורה, משטח נגד החלקה לקורקינט, גריפים ועוד.

שתפו את זה

מצטרפים למועדון החברים של פרוטוטייפ ישראל ונהנים מהטבות ומבצעים מפנקים כל השנה!

והחודש - 40% הנחה לקניית אביזרים באתר!

הצטרפות למועדון לקוחות

מצטרפים למועדון החברים של פרוטוטייפ ישראל ונהנים מהטבות ומבצעים מפנקים כל השנה!

והחודש - 40% הנחה לקניית אביזרים באתר!

ברכישה מעל 200 ש"ח | אין כפל מבצעים

הקוד שלך למימוש ההטבה:

JOINUS