קונים כלי חשמלי ומקבלים חבילת תוספות בשווי ₪779 במתנה!!

אודות

אודות חברת פרוטוטייפ ישראל – אופניים חשמליים מהיבואן לצרכן

אנחנו בפרוטוטייפ מתמחים באופניים חשמליים. אנו עושים הכל בכדי לספק ללקוחותינו מוצר איכותי ואמין במחירים הטובים ביותר. אנו מייבאים אופניים חשמליים מהיצרנים המובילים בעולם ומביאים אליכם את הדגמים הטובים ביותר במחירים ללא תחרות. אנחנו מציעים ללקוחות בישראל אופניים חשמליים איכותיים במחירים הטובים ביותר וזה לא הכל – אנחנו מאמינים בשירות מעולה ולכן מגיעים עם המוצר שלנו עד בית הלקוח – בכל רחבי הארץ, כי כל לקוח שלנו הוא לקוח VIP.

פרופיל חברה – פרוטוטייפ ישראל

חברת "פרוטוטייפ ישראל" הוקמה בשנת 2013 ופועלת מתוך העיר אשדוד. החברה עוסקת בייבוא, הפצה ומתן שרותים נלווים עבור מוצרי תחבורה חשמלית קלה. החברה מתמחה בייבוא מסחרי עבור חברות גדולות, עסקים קטנים ושיווק ישיר ללקוחות פרטיים. "פרוטוטייפ ישראל" מספקת שירותים ותמיכה בפריסה ארצית מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.

תקני איכות ובטיחות פרוטוטייפ ישראל

מדינת ישראל פועלת על פי התקינה האירופאית וחתומה על הסכמים ואמנות המחייבים בקרת איכות ועמידה בסטנדרטים גבוהים. כל המוצרים המשווקים על ידינו עומדים בתקנים האירופאים המחמירים (EN 15194) ונבדקים באופן שוטף על ידי מכון התקנים הישראלי (מת"י) במעבדות החשמל, האלקטרוניקה, מכניקה והידראוליקה על מנת להבטיח איכות מעולה ובטיחות ללא פשרות.

30% הנחה – המחיר הטוב ביותר

כאשר אתם קונים מוצר מחנות אתם משלמים את שכרו של העובד, המנהל, את שכר הדירה והוצאות רבות נוספות שכרוכות בתפעולו של כל בית עסק. פרוטוטייפ ישראל עובדת אחרת! הרכישה באתר מאפשרת לכם לרכוש מוצרים איכותיים במחירי סיטונאות ישירות מהיבואן ובכך לחסוך כ- 30% מערך העסקה. הרכישה מתבצעת בצורה מאובטחת ופרטי הלקוחות אינם נשמרים.

שרות VIP  – אופניים חשמליים שמגיעים עד אליכם

שרות התיקונים במסגרת האחריות מתבצע בנוחות רבה, במקום ובזמן שנוח לך. עובדי החברה עושים מאמץ רב על מנת לספק חווית שרות שמביאה את החנות אל הלקוח. אין צורך להתרוצץ בין מוקדי שרות או לרדוף אחרי הטכנאי עם פקסים או מיילים. מעבדת שרות ניידת תגיע לבית הלקוח מבלי לבזבז זמן יקר. רוב התיקונים מתבצעים במקום או באמצעות החלפת המוצר לחלופי עד לסיום התיקון במעבדת החברה.

אופניים חשמליים – אספקה תוך 24 שעות

"פרוטוטייפ ישראל" מתחייבת לספק כל הזמנה תוך יום עסקים אחד מרגע אישור העסקה. האספקה מבוצעת על ידי אחד מנציגי החברה ולא באמצעות חברת שליחויות. עובדי החברה הינם טכנאים מיומנים. ברגע המסירה אנו נדאג להרכיב את המוצר, להתאימו למידותכם וכמובן לענות על כל שאלה. הזמן שלכם יקר מאוד, גם לנו!

אופניים חשמליים בתשלומים, הוראת קבע או 100% מימון!

בלעדי לחברת פרוטוטייפ ישראל – מהיום ניתן לרכוש אופניים חשמליים איכותיים במחיר מעולה ולשלם בהוראת קבע בהחזר חודשי נוח ומבלי לתפוס מסגרת אשראי. חברת פרוטיטייפ מובילה את תחום האופניים החשמליים בישראל ומאפשרת לכל אחד לרכוש אופניים ממונעים מבלי להתפשר על איכות. הפתרון הירוק והזול לתחבורה נגיש כיום לכל אחד!

מצטרפים למועדון החברים של פרוטוטייפ ישראל ונהנים מהטבות ומבצעים מפנקים כל השנה!

והחודש - 40% הנחה לקניית אביזרים באתר!

הצטרפות למועדון לקוחות

מצטרפים למועדון החברים של פרוטוטייפ ישראל ונהנים מהטבות ומבצעים מפנקים כל השנה!

והחודש - 40% הנחה לקניית אביזרים באתר!

ברכישה מעל 200 ש"ח | אין כפל מבצעים